ROIS CONSULT AUTORIZATII

AUTORIZATII

AUTORIZATII DE FUNCTIONARE

Orice agent economic care doreste sa desfasoare activitati pe teritoriul Romaniei, ar trebui sa se consulte cu un specialist in privinta a ce Autorizatii de functionare are nevoie pentru a desfasura activitatea dorita.
Echipa noastra va sta la dispozitie, nu doar pentru consult ci si pentru a va indruma si/sau obtine Autorizatiile de functionare de care aveti nevoie pentru a va desfasura activitatea dorita conform normelor legale.

Serviciile prestate acopera functionarea legala a urmatoarelor activitati: Bar, Restaurante, Fast-Food, Shaormarie, Cafenea, Snack-Bar, Magazin alimentar si nealimentar, Hypermarket, Supermaket, Covrigarie, Patiserie, Salon de infrumusetare, Salon de tatuaj, Salon de masaj, Hotel, Pensiuni, Fabrica alimente, Fabrica nealimente, Fabrica de ambalare, Fabrica de mobila, Spalatorie haine, Spalatorie Auto, Curatatorie de haine, Saloane evenimente, Gelaterie, Casa de amanet, Exchange, Amanet auto, Casa funerara, Clinica dentara, Clinica estetica, Clinica medicala, Gradinita, Centru Educational, Creșă, After-School, Servicii DDD (dezinsecție, dezinfecție, deratizare), Îngrijiri medicale la terți.

AUTORIZATIA DE MEDIU   Pentru obtinerea Autorizatie de functionare, se fac demersuri la Agentia Nationala pentru Protectia Mediului. Autorizatia de Mediu se avizeaza anual si in aceasta se stabileste conditiile si parametrii de functionare a unei activitati existente sau noi si daca aceasta activitate are un posibil impact semnificativ asupra mediului. Procedura privind demersurile si obtinerea Autorizatiei de mediu va fi efectuata de catre echipa noastra. In cazul in care activitatea desfasurata nu intra in lista activitatilor pentru care se cere Autorizatia de Mediu, expertii nostri vor solicita o NEGATIE. Aceasta Negatie va fi valabila pentru activitatea declarata la ANPM si va avea efect definitiv si valabil pe toata durata desfasurarii acestei activitati.

AUTORIZATIA ISU    Pentru obtinerea Autorizatiei de securitate in incediu si Autorizatiei de protective civila, se fac demersuri la Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta. Autorizatia ISU se emite pe toata valabilitatea sediului social sau secundar pentru care se cere autorizatia de functionare. Procedura privind demersurile si obtinerea Autorizatiei ISU va fi efectuata de catre echipa noastra. Specialistii si expertii atestati de ISU se vor ocupa de documentatia tehnica care trebuie elaborata, numai unde este cazul. In cazul in care activitatea desfasurata nu intra in lista activitatilor pentru care se cere Autorizatia ISU, expertii nostri vor solicita o NEGATIE. Aceasta Negatie va fi valabila pentru activitatea declarata la Inspectoratul pentru situatii de Urgenta si va avea efect definitiv si valabil pe toata durata desfasurarii acestei activitati.

AUTORIZATIA DSP     Pentru obtinerea Autorizatiei DSP se fac demersuri la Directia de Sanatate Publica. Sunt supuse Autorizatiei DSP, in special activitatile in domeniul farmaceutic si medical. Procedura privind demersurile si obtinerea Autorizatiei DSP va fi efectuata de catre echipa noastra. In cazul in care activitatea desfasurata nu intra in lista activitatilor pentru care se cere Autorizatie DSP, expertii nostri vor solicita un punct de vedere din partea autoritatii competente. Activitatea respectiva poate fi supusa vizei sau avizului sanitar.

AUTORIZATIA DSV    Pentru obtinerea Autorizatiei DSV (sanitar-veterinara) se fac demersuri la Directia sanitar-veterinara din raza localitatii unde agentul economic isi va desfasuara activitatea sau isi desfasoara activitatea. Autorizatia DSV se emite pe toata valabilitatea sediului social/sediului secundar unde isi desfasoara activitatea autorizata. Procedura privind demersurile si obtinerea Autorizatie DSV va fi efectuata de catre echipa noastra. In cazul in care activitatea desfasurata nu intra in lista activitatilor pentru care se cere Autorizatia DSV, expertii nostrii vor solicita o NEGATIE. Aceasta Negatie va fi valabila pentru activitatea declarata la Directia Sanitar-Veterinara si va avea efect definitiv si valabil pe toata durata desfasurarii acestei activitati.

TERASA SEZONIERA      Pentru procedura AUTORIZATIA DE TERASA SEZONIERA se fac demersuri la Primaria de sector sau PMB. Autorizatia de terasa sezoniera este emis pe o perioada determinata din luna aprilie pana in luna octombrie ( cu posibilitatea solicitatrii perioadei prelungite 15 martie – 15 noiembrie). Autorizatia se emite in fiecare an, perioada de valabilitate fiind cea impusa de lege. Pocesura privind demersurile si obtinerea AUTORIZATIEI DE TERASA SEZONIERA va fi efectuata de catre echipa noastra.

AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE      Pentru eliberarea Autorizatiei de functionare, se fac demersuri la Primaria in a carei raza isi desfasoasa activitatea agentul economic. Valabilitatea Autorizatiei de functionare este de 1 an de zile, cu posibilitatea prelungirii acesteia anual. Demersurile cu pivire la obtinerea tuturor Autorizatiilor/Avizelor de functionare necesare pentru Autorizatia de functionare, va fi efectuata de catre echipa noastra.

ACORD DE FUNCTIONARE      Pentru eliberarea Acordului de functionare, se fac demersuri la Primaria in a carei raza isi desfasoasa activitatea agentul economic. Valabilitatea Autorizatiei de functionare este de 1 an sau 2 ani de zile. Demersurile cu pivire la obtinerea tuturor Autorizatiilor/Avizelor de functionare necesare pentru Acordul de functionare, va fi efectuata de catre echipa noastra.

AUTORIZATIE RECLAMA LUMINOASA Procedura privind Autorizatia de reclama luminoasa si afisaje este una mai complexa. Primiul pas este eliberarea Certificatului de Urbanism de la Primarie. Dupa obtinerea avizelor marcate pe Certificatul de Urbanism se depune pentru Autorizatie. Cu Autorizatia de reclama obtinuta se plateste impozit la DITL de sector sau judet. Demersurile cu pivire la obtinerea tuturor Avizelor necesare pentru Autorizatia de reclama luminoasa, va fi efectuata de catre echipa noastra.

AUTORIZATIE DE SCHIMBARE A DESTINATIE IMOBILULUI  Procedura privind Autorizatia  de schimbarea destinatiei cladirii este una mai complexa. Primiul pas este eliberarea Certificatului de Urbanism de la Primarie. Dupa obtinerea avizelor marcate pe Certificatul de Urbanism se depune pentru Autorizatie. Cu Autorizatia de schimbare a destinatiei si cu schitele efectuate de un cadastrist, se inscriu la ANCPI – OCPI de judet sau sector. Demersurile cu pivire la obtinerea tuturor Avizelor necesare pentru schimbarea destinatiei, va fi efectuata de catre echipa noastra.

Ai o nelamurire ? Intreaba acum un expert Rois Consult

5 thoughts on “AUTORIZATII”

Dă-i un răspuns lui florea Anulează răspunsul